3 de desembre del 2012

INFORMACIÓ AMPA


Properes eleccions al Consell Escolar
PARTICIPEU!!!
Aquest curs toca renovar membres del consell escolar.
 El consell escolar del centre és l'òrgan col·legiat de participació de la comunitat escolar en el govern del centre. En el consell escolar hi ha representats tots els col·lectius que intervenen en la comunitat educativa: director o directora, professors, pares, alumnes, personal d'administració i serveis, etc.
En els centres públics, la funció principal del consell escolar és debatre i aprovar tots aquells temes importants per al funcionament i l'organització del centre: el projecte educatiu, el pla i la memòria anual de centre, el pressupost, etc.
Per ràtio ens cal triar un membre representant dels pares.
 Qui forma part del cens electoral del sector pares d’alumnes?

Tots els pares i les mares o tutors/es d'alumnes que n'exerceixen la pàtria potestat o la tutela, sempre que els fills/filles o pupils/pupil·les estiguin matriculats al centre en el moment de la convocatòria d'eleccions.

 Qui pot ser candidat al consell escolar?

Poden ser els pares i les mares o els tutors/es dels alumnes que exerceixen la pàtria potestat i que figuren en el cens electoral.
El calendari del procés electoral és el següent
  • Inici del procés: 3 de desembre de 2012 amb la publicació del cens electoral a l’escola.
  • Constitució de les meses electorals: 11 de desembre de 2012
  • Presentació de candidatures: a partir del 17 de desembre de 2012
  • Eleccions: 15 de gener de 15’00 a17’00h.
  • Constitució del consell escolar: abans del 24 de gener de 2013
Si voleu més informació, la FAPAC (Federació d’Associacions de Mares i Pares d’Alumnes de Catalunya) ha publicat una guia.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Entrades del blog